עורך דין לענייני ירושה בתל אביב

עורך דין לענייני ירושה בתל אביב

עורך דין לענייני ירושה בתל אביב והסביבה – עו"ד ריקי אופק אבן צור

תחום הצוואות והירושות מגיע מתוך תחום משפטי רחב מאוד של דיני משפחה, הכולל תתי תחומים רבים אחרים. לא מעט אזרחים צורכים שירותים משפטיים בתחום הצוואות והירושות על מנת לדעת את זכויותיהם ואת הנהלים הנדרשים כאשר קרוב משפחתם הולך לעולמו. בגלל רגישות הנושא, רבים מעדיפים עורך או עורכת דין שהיא בעלת הידע המקצועי הנדרש כדי לטפל בנושא זה, וכן שאותה דמות מקצועית תהיה בנוסף בעלת רגישות הנדרשת מעצם העניין.

עורך דין ירושה – תל אביב וגוש דן

בעיר תל אביב וגוש דן חיים מיליוני אזרחים, זהו המטרופולין הגדול במדינה. זהו מרכז ההתיישבות הגדול במדינה וכן המרכז הכלכלי של ישראל.

באזור המרכז פועלים אלפי עורכי דין בזירות משפטיות שונות, כל זירה-תחום משפטי מחייב מיומנות וידע אחר ולא כל עורך דין יכול לסייע בתחום הצוואות והירושות (תחום דיני המשפחה). לכן, יש לעשות בדק בית קצר בכדי להתאים את עורך הדין לצרכים שלכם (תחום משפטי, ניסיון, שרות וכו') כאמור, תחום דיני המשפחה הוא תחום רחב מאוד, וגם בתוכו יש תתי תחומים הדורשים מקצועיות ומומחיות ספציפית. תחום הירושה הינו תחום רחב ומורכב, אין כמעט משפחה בישראל שלא היתה צריכה או תצטרך בעתיד לפנות לעורך דין המבין בתחום.

 

עורך דין – צוואות (במרכז)

הצוואה היא תרגום רצונותיו של אדם לגבי רכושו וממונו וייעודם ביום שלאחר מותו. בצוואתו המוריש מורה ומצווה מה לעשות בנכסיו וכיצד לחלקם בין משפחתו או קרוביו האחרים. בהנחה שהצוואה מולאה ונכתבה כראוי וכחוק לא אמורה להיות שום סיבה לפסילתה, התנגדות או סייגים לאמינותה.

עורך דין לענייני ירושה בתל אביב

אילו סוגי צוואות קיימים?

  • צוואה בכתב יד. כל אדם יכול לכתוב בעצמו את צוואתו ללא עורך דין וללא עלות. זו למעשה הדרך הקלה והפשוטה ביותר לערוך צוואה. למרות זאת, מכיוון שאין עדים או עורך דין שחתומים עליה, מי שאינו שבע רצון מהצוואה יכול לערער עליה ביתר קלות.
  • צוואה עם עדים. צוואה זו נכתבת בנוכחות שני עדים, שהמצווה מכיר בהם וקבע שהם העדים לצוואה שלו. ניתן לערוך צוואת עדים גם ללא עורך דין, כמו צוואה בכתב יד, ויש צורך רק בחתימה של שני העדים.
  • צוואה בפני רשות. צוואה בפני רשות זו צוואה המוגשת בפני גורם רשמי או נעשית באמצעות אותו גורם. גורם רשמי יכול להיות רשם של בית משפט, חבר בית דין דתי, הרשם לענייני ירושה, עורך דין נוטריון, או שופט. ניתן לערוך צוואה זו בכתב או בעל-פה. צוואה זו חזקה ביסודה בהרבה משתי האופציות הראשונות.
  • צוואה בעל-פה. זו צוואה בה אדם אשר הולך למות אומר את צוואתו בעל-פה ללא צורך לכתוב. המצווה צריך לומר את צוואתו בפני שני עדים. בדרך כלל מי שמבצע צוואה זו, עושה אותה בכיוון שאין ביכולתו לעשותה בדרך אחרת.
  • צוואות הדדיות. בני זוג יכולים לערוך צוואות הדדיות אשר מסתמכות אחת על השנייה, וכן יכולת הביטול של צוואות ההדדיות מוגבלת על פי חוק. בצוואה הדדית ניתן לערוך הסכמים רבים אשר הזוג מסכים עימם, למשל שרק לאחר מות האחרון מבניהם, יעבור רכושם לילדיהם.

 

עורך דין צוואות וירושות (תל אביב והמרכז) יכול להכווין את מבקש השירות לגבי התהליך עצמו, ולסייע לו בכתיבת הצוואה וגם בהוצאתה לפועל לאחר לכתו. הסיוע של עורך הדין יכול להתבטא בדרכים רבות:

  • רישום הצוואה ומתן לה תוקף, במיוחד באם עורך או עורכת הדין הוא/ היא גם נוטריון (מעמד זהה לרשם או שופט במקרה של רישום צוואות).
  • הוצאה לפועל של הצוואה מול היורשים (משפחה וקרובים בדרך כלל)
  • הגשת הסתייגויות או התנגדויות לצוואות- התנגדות לצו ירושה.

 

מחפשים עורכי דין מומלצים לענייני ירושה?

ריקי אופק אבן צור הינה עורכת דין מנוסה, מיומנת ומקצועית במיוחד לדיני משפחה, ובכללם לדיני ירושה. אם אתם מחפשים עורך דין ירושה (תל אביב והסביבה וגם בירושלים), ריקי היא הכתובת הנכונה. עם מעל 20 שנות ניסיון, חלקם כבעלת תפקיד במשרד היועץ המשפטי לממשלה (באת כוחו של היועץ המשפטי לממשלה במשרד המשפטים, באגף האפוטרופוס הכללי, הרשם לענייני ירושה והכונס הרשמי). במהלך משרה זו עסקה ריקי בין השאר בענייני צוואות, ירושות, עיזבונות, סכסוכי ירושה ופירוקי חברות. תפקיד זה היווה עבורה כלי ללמידה רבת היקף של תחום הצוואות והירושות, ולמעשה היה בית הספר הכי טוב שיכלה ללמוד בו ולהתפתח בתוכו.

ריקי מחזיקה בשני משרדים, האחד בירושלים והשני בתל אביב, וכאמור מספקת שירותים משפטיים לשני המטרופולין הגדולים במדינה.

אתם מוזמנים ליצור קשר עם ריקי אופק אבן צור לקבלת מענה ראשוני ונשמח לתת לכם מענה בהקדם.

שתפו את הפוסט:

פוסטים קשורים